ZENDINGEN EN RETOURZENDINGEN

 

VERZENDKOSTEN NEDERLAND

Voor verzendkosten / bezorgkosten houden wij voor Nederland de volgende tarieven aan:

  • Bij bestellingen boven de € 35,00 berekenen wij GEEN bezorgkosten
  • Bestellingen onder de € 35,00 berekenen wij € 4,95

LEVERTIJDEN

  • Wij leveren alleen na goedkeuring van betalingen via IDEAL, Mastercard, Visa en paypal.
  • Na betaling heeft u binnen 1 a 2 werkdagen uw bestelling in huis.
  • Onze bestellingen worden afgeleverd via PostNL.
  • Indien het door u bestelde product niet op voorraad is en de levertijd langer dan 1 a 2 werkdagen gaat duren, berichten wij u hier zo snel mogelijk over.

UITZONDERINGEN

Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de feestdagen in december of speciale actiedagen zoals de BTW-dagen, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties.

VERZENDEN NA VOORUITBETALING  VIA IDEAL

Op onze site kunt u betalen met iDEAL. Dit werkt snel en gemakkelijk. Zeker omdat alle grote banken hieraan meewerken. Met deze betaaldienst betaalt u aankopen op internet direct. Het grote voordeel? U zit met één klik binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving van internet-bankieren. iDEAL is ontwikkeld door de Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Alle internetbankierende klanten van de deelnemende banken kunnen het gebruiken.

BESTELLING RETOURNEREN

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum kunt u een bestelling bij ons retourneren via de post. Voor het retourneren van zendingen dient u de onderstaande procedures te volgen.

RETOURZENDINGEN

Voor retourzendingen houden wij de volgende punten aan:

  • Indien u een product retour stuurt, verzoeken wij u ons retourformulier in te vullen en een (kopie) factuur mee te sturen.
  • Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren.
  • Tevens raden wij u aan het pakket extra te verzekeren, u bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending.
  • Gebruikte producten en producten waarvan de zegel (of plastic verpakking) is verbroken, kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden. Indien blijkt dat een gebruikt product is geretourneerd, zal het aankoopbedrag niet worden vergoed.

Download retourformulier hier

HERROEPINGSRECHT

 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U kunt ook direct het formulier downloaden door hier te klikken.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag (exclusief verzendkosten) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@myhairshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Indien u de order weigert, verzend adres onjuist invullt of niet af haalt van een afhaalpunt en u de volledig order wil annuleren, dan brengen wij €4,95 retourkosten in rekening. 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@myhairshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

HEEFT U VRAGEN OVER UW BESTELLING?

Stuur ons dan een mailtje naar:klantenservice@myhairshop.nl of neem contact op met onze klantenservice.