Heb ik bij Myhairshop.nl garantie op mijn gekochte producten?

Dit verschilt per productgroep. Je hebt bij Myhairshop.nl in hoofdlijnen 2 productgroepen:

  1. Kleurboeken of Verbruiksartikelen (zoals shampoo, wax, gel, enzovoorts)
  2. Tools (zoals kappersscharen, stijltangen, krultangen, enzovoorts)

Op Kleurboeken en Verbruiksartikelen heb je geen fabrieksgarantie.

Binnen Tools geldt het volgende betreft garantie.

 

Op alle elektronica producten heb je 2 jaar fabrieksgarantie. Wij willen natuurlijk dat u zo lang mogelijk kunt genieten van de producten die u bij ons heeft gekocht. Mochten uw producten door een productiefout niet aan de kwaliteitsverwachtingen voldoen dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@myhairshop.nl. Wij zullen binnen 3 werkdagen contact met u opnemen.  Wij verwijzen naar de garantievoorwaarden van de fabrikant; deze kunt u vinden in het garantieboekje dat wordt meegeleverd met het product. Wanneer er sprake is van een fout van de koper (bijvoorbeeld oneigenlijk gebruik), kunnen wij een vergoeding vragen voor herstel of vervanging. 

Graag willen wij u erop attenderen dat er eventueel kosten in rekening worden gebracht á €16,95 (ex. BTW) voor standaard onderzoekskosten. Echter, alleen wanneer de reparatie niet onder garantie valt. Bij o.a. oneigenlijk gebruik, een gebrek aan onderhoud of wanneer deze een klap/val heeft ervaren zal het apparaat niet onder garantie gerepareerd worden. Daarnaast geldt er op slijtende onderdelen zoals o.a. het snijmes, snijbladdrager en behuizing et cetera nooit garantie! Bekijk de garantievoorwaarden van WAHL op: http://wahlglobal.com/the-netherlands/hairstyling/garantie.html.