Ja, dat kan. Hier zijn 2 mogelijke scenario's:
- Je bestelling ligt nog bij Myhairshop.nl.
- Je hebt je bestelling al ontvangen.
1. Je bestelling ligt nog bij Myhairshop.nl.
Als je al wel hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice.
Let op: Heb je het product dat je wil annuleren met een persoonlijke kortingscode gekocht? Geef dit dan aan bij de Klantenservice. Je kortingscode wordt namelijk niet uitbetaald, maar je krijgt wel gewoon een nieuwe persoonlijke kortingscode van ons terug.
Is de Klantenservice gesloten? Stuur dan een e-mail (klantenservice@myhairshop.nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.
Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.
2. Je hebt je bestelling al ontvangen.
Als je je bestelling al hebt ontvangen en je wil deze graag annuleren, dan valt dat onder het retourproces. Hier vind je alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling.